Zwaar transport om zware goederen te vervoeren en lasten uit uw handen te nemen.

Moet je zware spullen vervoeren en weet je niet goed hoe je dit moet gaan aanpakken? Dan kan zwaar transport je helpen en je te hulp schieten om de lasten van je schouders af te halen waardoor jij je rustig voelt en je zorgen in hun handen legt. Het is lastig om zware spullen te vervoeren. In de auto kan natuurlijk niet want de spullen erin krijgen is al een hele opgave en vaak is een auto te klein, en een busje huren is alsnog te klein. Ook het probleem om de goederen in het busje te krijgen kan een probleem met zich mee brengen. Daarom kan zwaar transport je helpen om je goederen te vervoeren zodat jij er geen zorgen meer van hebt en je kunt genieten van je rust. Want je hoeft je niet meer druk te maken over zorgen als beschadigingen of iets dergelijks want alles wordt professioneel en zorgvuldig vervoert zodat jij je rustig kunt voelen en de zorgen uit handen geeft.

 

Waarom kiezen voor zwaar transport?

Jij hoeft je niet meer druk te maken over hoe je het gaat vervoeren en of het allemaal wel goed gaat want jouw producten worden professioneel vervoert en zorgvuldig vervoert. De medewerkers van zwaar transport zijn klantvriendelijk en bieden zekerheid om jouw producten heelhuids op de plek van de bestemming te krijgen. Je hoeft je geen zorgen meer te maken want alles wordt geregeld. Jouw zorgen worden uit handen genomen en zo heb jij heel wat meer rust aan je hoofd en voel je je veel beter dan wanneer je het zelf doet of laat doen door amateurs. Twijfel daarom niet want zwaar transport heeft jarenlange ervaring die een zekerheid kan bieden. Loop niet onnodig risico. Want zekerheid is toch veel mooier dan risico lopen en uiteindelijk toch je goederen beschadigd hebben. Wees zeker met zwaar transport.


Expertise op het gebied van koelopslag en -transport

Op het gebied van koeltransport is Frigo Group een veelgehoorde naam. Deze firma heeft dan ook haar sporen verdiend. Ruim 45 jaar geleden opende akkerbouwer Hein van Elderen zijn eerste vrieshuis in Nieuw-Vennep. Dit bleek een slimme keuze. De aan- en afvoer zijn altijd soepel verlopen, omdat het koelhuis aan de IJweg 1635 ligt, vlakbij de A4, Schiphol en Amsterdam.

In de loop der jaren is er veel veranderd op de locatie Nieuw-Vennep. Hierbij een paar actuele gegevens. De opslagcapaciteit bedraagt 28.000 palletplaatsen bij een temperatuur tussen -18 en -26 graden Celsius. In de koelopslag wordt de temperatuur constant op +5 graden Celsius gehouden. Per dag kan 100 ton ingevroren worden in vier vriestunnels. De vergunningen K en B voor vlees zijn up to date, net als de douanevergunning Entrepot C. De leiding ligt niet meer bij Hein, dochter Margreet heeft het stokje overgenomen.

Twee vrieshuizen in Nederland

Het begon met één opslagplek, maar Frigo Group heeft inmiddels meerdere vrieshuizen. Vestiging ’s-Heerenberg opende in 1993 haar deuren. De leiding is in handen van Henk van Veen, de man van Wil van Elderen -inderdaad ook een dochter van Hein-. Wil is verantwoordelijk voor Finance en HRM. Bij een temperatuur die ligt tussen +5 graden Celsius en -26 graden Celsius kunnen in ’s-Heerenberg meer dan 37.000 pallets met gekoelde en / of bevroren producten worden opgeslagen. De invriescapaciteit is 60 ton per dag. Voor dit koelhuis beschikt Frigo Group over de vergunning K voor vlees en

de douanevergunning Entrepot C.

En dan is er nog locatie Geldermalsen, waar Frigo Group Logistics sinds 2007 gevestigd is. Directe klanten die gebruik willen maken van de vrieshuizen, maar ook externe (binnen- en buitenlandse) relaties kunnen bij deze dienstverlener aankloppen. Frigo Group Logistics kan voor kleine en grote partners het complete logistieke proces uit handen nemen. Van het ophalen van de levensmiddelen, naar de tijdelijke opslag in een van de koelhuizen van Frigo Group tot de uiteindelijke aflevering bij de klant.

https://www.frigogroup.com/nl/

Tips voor een perfecte bedrijfsverhuizing in Amsterdam

De perfecte bedrijfsverhuizing in Amsterdam regelt u door alles perfect tot in de details na te regelen. Dit is bijna onmogelijk, maar toch komt het altijd erg dichtbij. Het wordt pas perfect als u het zonder gedoe, stress en extra kosten kunt voltooien. Tips zijn altijd welkom, lees vooral door voor de beste bedrijfsverhuizing tips!

Communicatie met het personeel

Communicatie is van uiterst belang tijdens en voorafgaand van de verhuizing. U moet goed communiceren met de werknemers, want als zij van niets weten is dat ook niet handig. U kunt uw personeel inlichten via een bijeenkomst, nieuwsbrief of een e-mail. Zolang u uw personeel maar inlicht, zo kan ieder een steentje bijdragen.

Bedrijfspand schoon achterlaten

Opruimen is ook een groot deel van de bedrijfsverhuizing. Toen u introk in uw vorige/huidige bedrijfspand was deze ook schoon. Een verhuurder verwacht ook van u dat het pand schoon wordt achtergelaten, zodat de volgende er gemakkelijk in kunnen. Ook moet u zorgen dat de volgende huurders niet bij uw informatie kunnen, ruim daarom alles goed op en check het pand op achtergebleven papieren. 

Het regelen van vervoer

Voor een succesvolle bedrijfsverhuizing moet u het vervoer van alle meubels goed geregeld hebben. Wanneer er een miscommunicatie voordoet, is dit voor beide partijen of voor u niet handig. Loop dan een week van tevoren ook even alle afspraken na die u heeft gemaakt met het verhuisbedrijf. Zo voorkomt u verrassingen op de verhuisdag. Gaat u uw bedrijf verhuizen in Amsterdam? Hebo verhuizingen doet dit met alle liefde voor u, u kunt telefonisch contact opnemen via de website van Heboverhuizingen.

Het nieuwe pand

U kunt vooraf het nieuwe bedrijfspand in orde maken. Zo kunt u ervoor zorgen dat er al WIFI geïnstalleerd is, dat er gebeld kan worden via vaste telefoons enzovoort. Zo kunt u er ook voor zorgen dat alle sanitaire voorzieningen goed zijn, tevens ook schoon. U kunt vooraf ook de kantine inrichten of klaarmaken, zodat er eventueel eten klaargemaakt kan worden. Het allerbelangrijkste is het leggen van de vloer en het schilderwerk. Zorg er absoluut voor dat dit gedaan is voordat u het bedrijfspand gaat betreden met uw bureaus.

Kortom is het uiterst verstandig om deze 4 tips gedaan te hebben voordat u het nieuwe pand intreedt. Licht uw personeel in over de verhuizing, neem vooraf contact op met een verhuisbedrijf, zorg ervoor dat uw oude/huidige pand goed opgeruimd is en als laatst maak vooraf het nieuwe pand gereed.

https://heboverhuizingen.nl/bedrijfsverhuizing-amsterdam/

Koerier in Utrecht nodig, internationaal of nationaal

Bent u op zoek naar een goede en betrouwbare koerier in de omgeving van Utrecht en heeft u deze nog niet gevonden? Niet getreurd, want bij ons bent u hiervoor aan het juiste adres! Of het nu gaat om een spoedzending die dezelfde dag nog moet worden afgeleverd, of om een pakket van groot formaat, voor ons is niets te gek en wij zorgen ervoor dat uw pakketje zo snel mogelijk van a naar b komt op een meer dan veilige manier. Wij zijn een professioneel koeriersbedrijf uit Utrecht die sinds een aantal jaar een compleet nieuw wagenpark hebben. Het moet voor onze klanten een fijn idee zijn dat al hun post en pakketjes worden bezorgd in nieuwe veilige auto’s en ten slotte zijn onze auto’s ook het visitekaartje van het bedrijf. Natuurlijk is niet alleen het wagenpark van de koerier uit Utrecht belangrijk, maar ook degene die het wagenpark als het ware besturen. Wij hebben enkel en alleen ervaren chauffeurs in dienst die reeds ervaring hebben met het bezorgen van pakketjes en omgaan met klanten. Samen hebben zij al heel wat kilometers op de teller en voorlopig komen daar alleen nog maar meer kilometers bij. Het lijkt misschien heel erg eenvoudig om pakketjes te bezorgen, maar je merkt echt het verschil tussen een ervaren koerier in Utrecht en iemand die het voor het eerst doet. Je dient je namelijk overal gewoon netjes aan de regels en de snelheid te houden dus het is ook zaak dat je het zo effectief mogelijk aanpakt. Dat is nou juist hetgeen waar onze koeriers in Utrecht goed in zijn en ook voor spoedzendingen bent u bij ons aan het juiste adres. Moet er een pakketje vandaag nog worden opgehaald en weggebracht? Dan bent u hiervoor bij ons aan het juiste adres, want wij zorgen dat uw pakketje vandaag nog wordt bezorgd!



Uw taxi in Elst (GLD) en omgeving

axi Arnhem Comfort is een vertrouwd taxibedrijf in Elst (GLD) en omgeving. Onze taxi service bieden wij niet alleen aan particulieren, maar ook aan zakelijke klanten. De ervaren chauffeurs van Taxi Arnhem Comfort zorgen ervoor dat u of uw cliënten altijd op tijd bij de afspraak of bestemming zijn.  Al enige tijd zijn wij uw taxi in, van of naar Elst (GLD). Onze chauffeurs weten altijd de snelste of wel kortste route naar uw gewenste bestemming.  Als taxi in Elst (GLD) rekenen wij altijd zeer voordelige tarieven.

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Dit mag u immers ook als klant van ons als taxi in Elst (GLD) en omstreken wel verwachten. De chauffeurs van Taxi Arnhem Comfort zijn gediplomeerd en zeer gericht op klantvriendelijkheid. Heeft u bepaalde persoonlijke wensen, dan kunnen wij daar rekening mee houden. U bent met onze taxi in Elst (GLD) gegarandeerd stipt op tijd op uw afspraak of bestemming. Taxi Arnhem Comfort rijdt in alle omliggende dorpen en steden. Wanneer u een taxi nodig heeft in Elst (GLD) of in een van de omliggende plaatsen, kunt u ons gewoon bellen.

Waarom kiezen voor Taxi Arnhem Comfort voor een taxi in Elst (GLD)? Als taxibedrijf willen wij ons graag onderscheiden van alle andere concurrenten in deze regio. Dit doen wij graag met de volgende kenmerken:

  • Kwaliteit & Klantvriendelijkheid staan bij Taxi Arnhem Comfort voorop;
  • Luxe en comfortabele taxi’s;
  • Voordeligste luchthaven service in Elst (GLD) en omstreken;
  • Contant, pin of op factuur mogelijk;
  • Lage vaste taxiritprijzen;

Direct taxi in Elst (GLD) en omstreken nodig? Bel direct naar 06 – 43 58 93 30.

Vrijblijvende offerte opvragen voor uw Taxi in Elst (GLD)

Het team van Taxi Arnhem Comfort  is zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar op telefoonnummer: 06 – 43 58 93 30. Wanneer u dus op zoek bent naar een taxi in Elst (GLD) of omstreken, dan zijn we u graag van dienst! Heeft u nog vragen of wilt u een offerte aanvragen, neem dan gerust contact met ons op.

http://www.taxiarnhemcomfort.nl/taxi-elst-gld/

Tips voor een afvalcontainer huren Oldenzaal

Tips voor een afvalcontainer huren Oldenzaal

Ben jij van plan om binnenkort een afvalcontainer te huren in Oldenzaal? Dan zijn er enkele tips die je niet mag missen, er worden namelijk nog best veel fouten gemaakt bij het huren van een afvalcontainer in Oldenzaal. Zorg er dus voor dat dit jou niet overkomt.

Een afvalcontainer huren Oldenzaal voor de juiste soort afval

Wat niet iedereen weet is dat je niet zomaar elke soort afval in een afvalcontainer kunt gooien, hier zitten wel degelijk regels aan vast. Het is dan belangrijk om vooraf te controleren wat voor soort afval je kwijt moet en welke soort afvalcontainer je moet huren Oldenzaal om dit afval in kwijt te kunnen.

Maak vooraf plaats vrij voor de afvalcontainer

Een afvalcontainer zelf heeft 1 tot 2 parkeerplaatsen aan ruimte nodig, dat ligt aan de grootte van de afvalcontainer, Hier bovenop moet je dan er ook rekening mee houden dat er een vrachtwagen moet komen om de afvalcontainer te plaatsen. Zo’n afvalcontainer heeft ongeveer 7 parkeerplaatsen aan ruimte. Het is dus belangrijk dat er geen blokkades zijn.

Controleer hoelang je de afvalcontainer huren mag in Oldenzaal

Bij elke afvalcontainer hoort bij een bepaalde periode waarvoor je hem mag huren. Deze moet je dus wel goed in de gaten houden anders kan het zijn dat je straks extra moet betalen voor jouw afvalcontainer zonder dat je het doorhebt. Dat zou een niet zo’n fijne verassing zijn.

Wanneer jij deze tips in jouw achterhoofd houdt moet het helemaal goedkomen met het huren van een afvalcontainer Oldenzaal. Jij kunt mooi al jouw afval hierin kwijt, wat je uiteindelijk een hoop werk gaat schelen. Wilt u meer weten over hoe u uw afval goed kunt scheiden voor containers? Bezoek onze webshop voor meer informatie, ook staan onze specialisten klaar om al uw vragen te beantwoorden. 

http://www.busschercontainers.nl/container-huren-oldenzaal/

Voor het verhuizen een busje huren?

Gaat u verhuizen en wilt u hiervoor een busje huren? Hiermee kunt u gemakkelijk uw verhuisdozen vol spullen van de ene locatie naar de andere brengen. Een verhuisbus huren bij een autoverhuurbedrijf bij u in de buurt is eveneens een goed idee. U kunt deze dan gemakkelijk ophalen en terugbrengen na het gebruik ervan. Tegenwoordig heeft een autoverhuurbedrijf vestigingen in heel Europa, dus er is vast wel een locatie die u eenvoudig kunt bereiken en die de verhuisbus aanbiedt die perfect geschikt is voor uw verhuizing.

Voor verhuizen busje huren met onbeperkt aantal kilometers

Een busje huren voor een verhuizing is een goed idee wanneer u veel spullen heeft. U bepaald zelf voor hoeveel dagen u de verhuisbus nodig heeft, wanneer u deze komt ophalen en wanneer u deze weer terugbrengt. Soms is het zelfs ook mogelijk om bij het huren van een verhuisbus voor een langere tijd korting te krijgen op de prijs. Maar hoe zit het eigen met het aantal kilometers die u met de bus mag afleggen. Wanneer u voor het verhuizen een busje gaat huren, dan zit er vaak ook geen limiet op het aantal kilometers dat u met het busje mag afleggen. En dat is natuurlijk heel handig, zeker als u ver weg van uw huidige woonplaats gaat wonen.

Verhuisbus huren: geef uw bestelling online door

Wist u dat u online gemakkelijk een busje kunt reservering voor uw verhuizing? Dat is natuurlijk wel zo makkelijk, zeker als u al volop bezig bent met het inpakken van uw spullen. U kunt gewoon het bestelformulier op de website van een autoverhuurbedrijf bij u in de buurt invullen en, indien gewenst, een offerte aanvragen. U geeft hierbij aan hoeveel dagen u voor het verhuizen een busje wilt huren, welke type bus u nodig heeft, wanneer u deze komt afhalen en weer terugbrengt. U bevestigt vervolgens uw bestelling en op de afhaaldatum gaat u de door uw bestelde verhuisbus ophalen bij uw autoverhuurbedrijf.