Webshop Duitsland

Ethische zorgen

Er zijn enkele zorgen met zoekmachineoptimalisatie voor websites zonder echt relevante informatie of puur commerciële oriëntatie, en sommige hebben zelfs ethische zorgen.

Google zelf spreekt in zijn richtlijnen voor webmasters over het vermijden van trucs om de positie van uw zoekmachine te verbeteren. En citaat: u moet zich niet slecht voelen over het uitleggen van de handelwijze aan de eigenaars van een concurrerende website.

Vooral op het gebied van SEO hebben veel zoekmachinespecialisten die in dienst zijn van bekende bureaus of bedrijven waarschijnlijk problemen met het verklaren van hun benadering van hun concurrenten. Waarom zouden bedrijven of freelancers in het algemeen hun geheimen aan succes prijsgeven?

Google betekent in dit opzicht niet noodzakelijkerwijs de echte verklaring van uw benadering van het geïnteresseerde publiek. Dat blijft de beste SEO in Duitsland en het betalende publiek van geschikte seminars voorbehouden (en zelfs hier is gegarandeerd niet alles verraden).

Het is eerder een overweging van uw benadering in termen van de categorische imperatief van Kant bedoeld. Of, zoals Google het zo mooi omschreef, zou ik dat doen als er geen zoekmachines waren?

Elke actie om de rangschikking van een pagina te verbeteren, moet altijd worden gezien in termen van evenredigheid. Een populaire link stelt altijd bepaalde vereisten voor een website en de inhoud ervan.

De discussie over niet-inhoudelijke optimalisatie van zoekmachines bestaat al sinds de eerste SEO’s of webmasters dergelijke pagina’s naar de top van de SERP’s hebben geduwd, die anders zonder hun betrokkenheid nooit zouden zijn gekomen. Helaas is de waarheid weer complexer en is de mate van ethisch correcte en onjuiste actie ook extreem beperkt.

Er zijn echter zeer duidelijke richtlijnen die u moet volgen om te voorkomen dat uw pagina’s van de index worden uitgesloten.

https://duitsewebsite.nl/webshop-duitsland/