Customer Service Medewerker

administratieve medewerker

Onze klanten hebben 110 jaar ervaring op de toonbank. Je komt terecht in een team van 250 mensen. Internationaal actief.

Jouw verantwoordelijkheid

Uw verantwoordelijkheden als medewerker van de klantenservice:

Enerzijds ondersteunen u en uw collega’s vertegenwoordigers en begeleiden u het gehele bestelproces.

Dit omvat: telefonisch contact, beheer en orderopvolging. Bespreek problemen met klanten, problemen of klachten. Wanneer u betrokken bent bij een bestelling, bent u uw aanspreekpunt en let u op de administratieve afhandeling ervan. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen zoals logistiek, aftersales, planning, inkoop, boekhouding etc., en natuurlijk met de verkoopafdeling.

Voornaamste taken:

  • -Orderinvoer
  • -telefoon
  • -Order follow-up
  • – Retouren verwerken

Jouw profiel

Uw persoonsgegevens als medewerker klantenservice:

  • -Klant- en resultaatgericht
  • -Vloeiend meertalig Nederlands, Frans, Engels en Duits
  • -Communicatie en dynamiek
  • -U bent nauwkeurig, verantwoordelijk en voorzichtig

Onze aanbod

Wat ze jou als klantenservicemedewerker bieden:

  • -Totaal salaris plus 8 euro voor dagelijkse werkmaaltijdbonnen
  • -Groepsverzekering
  • -dividend
  • -6 extra vakantiedagen
  • – Tijdschema: vrijdag 8:15 uur tot 12:15 uur, 12:45 uur tot 17:00 uur tot 14:45 uur

https://www.administratieve-medewerker.be/2020/06/administratief-medewerker.html