Onze klanten hebben 110 jaar ervaring op de toonbank. Je komt terecht in een team van 250 mensen. Internationaal actief. Jouw verantwoordelijkheidUw verantwoordelijkheden als medewerker van de klantenservice: Enerzijds ondersteunen u en uw collega’s vertegenwoordigers en begeleiden u het gehele bestelproces. Dit omvat: telefonisch contact, beheer en orderopvolging. Bespreek problemen met klanten, problemen of klachten. Wanneer u betrokken bent bij een bestelling, bent u uw aanspreekpunt en let u op de administratieve afhandeling ervan. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen zoals logistiek, aftersales, planning, inkoop, boekhouding etc., en natuurlijk met de verkoopafdeling. Voornaamste taken:
Jouw profielUw persoonsgegevens als medewerker klantenservice:
Onze aanbodWat ze jou als klantenservicemedewerker bieden:
|
https://www.administratieve-medewerker.be/2020/06/administratief-medewerker.html |